Friday, October 15, 2010

SOS Amor




BASHUNG - SOS AMOR - TV SHOW HQ

Words: Alain Bashung and Didier Golemanas
Music: Alain Bashung 


J'ai des faims de toi difficiles
I have difficult hungers for you
Des jours ça veut pas rentrer

Days I don't want to hold back
T'as fouillé mon baise-en-ville
You've rummaged through my bachelor pad
Ca je peux pas saquer

This I cannot stand
En voulant nettoyer mon fouet

In wanting to clean my whip
Bêtement le coup est parti

Stupidly the blow went out
Ton cri était presque parfait 
Your cry was almost perfect 
Ton cri était presque parfait 
Your cry was almost perfect


J'ai des faims de loop de loop 
I hunger for a 69
De shalala chaloupés
For shalala undulating
Quant à la pénicilline

As for the penicillin
Je m'arrête quand je veux

I stop when I want to
Tous ces hommes qui te turlupinent

All these guys that bug you
Et moi qui vis au milieu

And me living in the middle 
De quoi perdre son self-control
Enough to make one lose one's self-control
De quoi perdre son self-control
Enough to make one lose one's self-control

S.O.S. Amor
S.O.S  Amor (a mort "'til death" or spanish "Love")
S.O.S. Amor

S.O.S. Amor
S.O.S. Amor

S.O.S. Amor
Tu m'as conquis j't'adore

You've conquered me, I adore you
Tu m'as conquis j't'adore

You've conquered me, I adore you

J'ai des faims de lune de miel
I hunger for a honeymoon
A Los Angeles-sur-Yvette

In Los Angeles-on-Yvette (river)
T'as des faims de moi après l'after beat

You hunger for me after the afterbeat
Quatre et quatre ça fait coït

Four-four and this equals coitus
Je me retiens ça fait coyotte

I hold myself back this equals coyote
Ton cri était presque parfait

Your cry was almost perfect 
Ton cri était presque parfait
Your cry was almost perfect


S.O.S. Amor
S.O.S. Amor
S.O.S. Amor
S.O.S. Amor
S.O.S. Amor
S.O.S. Amor
Tu m'as conquis j't'adore
You've conquered me, I adore you
Tu m'as conquis j't'adore

You've conquered me, I adore you

J'ai des faims de toi difficiles
I have difficult hungers for you
Des jours ça veut pas rentrer

Days I don't want to hold back
Quant à ma prochaine victime

As for my next victim
Elle est sous ton nez

She's right under your nose
Toutes ces femmes qui se turlupinent

All these women hot and bothered
Et moi qui baragouinais

And me who's jabbering
De quoi perdre son self-control

Enough to make one lose one's self-control
De quoi perdre son self-control
Enough to make one lose one's self-control

S.O.S. Amor
S.O.S. Amor
S.O.S. Amor
S.O.S. Amor
S.O.S. Amor
S.O.S. Amor
Tu m'as conquis j't'adore
You've conquered me, I adore you
Tu m'as conquis j't'adore

You've conquered me, I adore you


No comments: